درباره من | مهدی بیاتی

درباره مهدی بیاتی

عدم انطباق با استانداردها

نقص در کیفیت

ناتوانی در پیگیری و اصلاحات

تجریبات کاری

من یک تحلیل‌گر کسب و کار با تجربه ای  8 ساله در مدیریت کسب و کار ، دارای مدرک دکترای  DBA ,MBA هستم. تجربیات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله برندینگ ، سیستم سازی کسب و کار، طراحی مدل کسب و کار، استراتژی دیجیتال بازاریابی و فروش، مدیریت منابع انسانی دارم.

در این سال ها توانسه ام با همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها آنها را در  راستای عمکرد بهتر عملکرد و افزایش بازدهی هدایت و راهنمایی می‌کنم ،از جمله تخصص‌های من در زمینه دیجیتالی برندینگ، بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و فروش ، تحلیل داده‌ها و ارائه راهکارهای نوآورانه جهت افزایش چشم گیر فروش و جذب مشتری می باشد .

من به عنوان یک مشاور کسب و کار، تلاش می کنم تا با ارائه راهنمایی و مشاوره با استفاده از تجربیات چندساله خود به افرادی که علاقه مند به پیشرفت سازمان و یا کسب و کار خود در راستای بهبود مستدام عملکرد و دستیابی به اهداف کسب و کارشان کمک کنم. توجهم به جزئیات و نیازهای منحصر به فرد هر فرد ، من را به یک همراه موثر برای بهبود تجارب آنها تبدیل کرده است.

اعتقاد دارم که با ترکیب تخصص‌های فنی و دیدگاه استراتژیک، می‌توانم شما را راهنمایی کنم تا در مسیر موفقیت قدم بردارید. از طریق ارتباط فعّال و همکاری نزدیک با شما، به دنبال ایجاد راه حل‌هایی است که به صورت مستدام به بهبود جوانب مختلف کسب و کارهای به شما کمک کنم .

خدمات ارائه شده

سیستم سازی کسب و کار

طراحی مدل کسب و کار

استراتژی بازاریابی و فروش

برندینگ

مشاوره و آموزش

ویژگی های شخصی

من تحلیل‌گری هستم که در زمینه تحلیل دقیق داده‌ها و تدوین استراتژی‌های کسب و کار فعالیت می‌کنم. تجربه من در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، از جمله تحلیل داده‌های عملکرد سازمانی، ارائه راهکارهای بهینه، و همچنین بهبود فرآیندهای کسب و کار است. هدف من ارتقاء عملکرد سازمان‌ها و بهبود استراتژی‌های کسب و کار است.

تحلیل‌گر کسب و کار نقشی کلیدی در تفسیر و درک اطلاعات مرتبط با عملکرد یک سازمان و تعیین راهبردهای بهینه برای بهبود آن دارد. وظایف اصلی یک تحلیل‌گر کسب و کار عبارتند از:

تحلیل و تفسیر داده‌ها: جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مختلف مرتبط با عملکرد سازمان، بازار، مشتریان، و عوامل دیگر. این تحلیل‌ها به کمک ابزارهای مدیریت داده و آماری انجام می‌شود.

سازماندهی اطلاعات: نظم‌دهی و سازماندهی داده‌ها به نحوی که مدیران و تصمیم‌گیرندگان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. این شامل ایجاد گزارشات، نمودارها، و داشبوردهای مدیریتی می‌شود.

تحلیل عوامل خارجی: مطالعه و تحلیل عوامل خارجی مثل بازار، رقبا، تغییرات قوانین و مقررات، اقتصاد و سایر عوامل محیطی که بر عملکرد سازمان تأثیر می‌گذارند.

تجزیه و تحلیل رقبا و بازار: مطالعه رقبا، نقاط قوت و ضعف آن‌ها، و ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار. این تحلیل به تصمیم‌گیرندگان کمک می‌کند تا استراتژی‌های رقابتی اثربخش را انتخاب کنند.

مشارکت در تدوین استراتژی: با بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات، تحلیل‌گر کسب و کار به تدوین استراتژی‌های مؤثر برای سازمان کمک می‌کند. این شامل ارائه پیشنهادات و راهکارهای بهبود است.

ارائه گزارشات و توصیه‌ها: ارائه گزارشات جامع به تصمیم‌گیرندگان سازمان، همراه با توصیه‌های مبتنی بر تحلیل دقیق داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده.

مشارکت در پیاده‌سازی تغییرات: معمولاً تحلیل‌گر کسب و کار نقشی در پیاده‌سازی تغییرات و بهبودهای پیشنهادی ایفا می‌کند، از جمله مشاوره با تیم‌های عملیاتی برای اجرای بهینه استراتژی‌ها.

تعیین کنده نیازها و الزامات: شناخت نیازها، مشکلات و الزامات سازما و توصیف آنها به منظور تعیین جهت‌دهی به استراتژی‌های آینده.

همچنین، تحلیل‌گر کسب و کار باید در حالتوسعه مهارت‌ها و آگاهی خود باشد تا با تغییرات رو به رو شونده در زمینه‌های مدیریت، فناوری و بازارها همگام شود.

سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره تخصصی کسب و کار با مهدی بیاتی

درباره مهدی بیاتی

من، مهدی بیاتی، تحلیل‌گر کسب و کار با 8 سال تجربه در زمینه‌های برندینگ، سیستم‌سازی، طراحی مدل کسب و کار، بازاریابی دیجیتال و مدیریت منابع انسانی به شما در بهبود عملکرد و افزایش بازدهی کمک می‌کنم. تخصص من در دیجیتالی برندینگ، بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی و فروش، تحلیل داده‌ها و ارائه راهکارهای نوآورانه برای افزایش چشمگیر فروش و جذب مشتری است.

ارتباط با ما
مجوزها

© تمام حقوق برای وبسایت مهدی بیاتی محفوظ است.